Fotobok- din dröm om en egen bok blir verklig


Ohhhh jag har upptäckt en kanon sida där man kan göra egen
läcker fotobok.
hos fotoklok, så heter den sidan.
jag har länge haft funderingar på att göra en egen fotobok där
jag länger in alla bilder på mina tårtor, bla för att se min egen utveckling
inom det och för att visa andra.
Även kanon hjälpreda för mig då jag kan påminnas om vad jag gjort inna.
detta kan jag tack vare fotoklok.
man laddar ner ett program från dom och gör sin egen coola personliga
fotobok och sen skickar du in det till fotoklok och tadam
du har en helt egen PERSONLIG fotobok som INGEN annan har.
Im so totaly in love.
jag ska sååååååå göra detta kan jag lova.

Kommer skriva om resultatet av det sen för er.
Skriva vad jag tycker om det hela och självklart bilder på
mitt mästerverk som jag skapat med hjälp av fotokloks hemsida.

Jag e sååååå spänd..
ser fram emot det kan jag lova.

FOTOKLOK GÖR DIN DRÖM OM EN EGEN BOK VERKLIG

en bild på programet där du designar din egen fotobok

eller varför inte köpa ett presenkort hos dom
till någon lycklig själ




Namn:

Mailadress (publiceras ej):

Url/Blogg:

Din kommentar här:


Tillbaka upp